NU_PA (çıplak ayak ) SANDALETLERİ

               Fotoğraf: Nu_Pa Sandaletler:)
Oğlumun çok sevdiği anaokulu öğretmeni Semiha çıplak ayaklar için sandaletler tasarlamaya başlamış. Ben de facebook sayfasında yaptığı paylaşımları görünce bayıldım ve sizlerle de paylaşmak istedim.

                Fotoğraf: Yeni model ayak süsü:)

                             Yalova'da Kontes, Eskişehir'de Arora butikte satışa bile başlamış...

                 Fotoğraf: Biraz da nostaljik olsun:)
 (Siyah Nu_Pa)

Babetlerle beraber giyildiğinde süper bir hava katmıyor mu ayaklara ? Hem renk renk babet almaya da gerek yok. Siyah babetin olsun kıyafetine göre NU_PA 'ların olsun :))

                                             

Yorumlar

Semiha dedi ki…
Harikasın süper olmus Teşekkür ederim:) yüreğine , kalemine sağlık
tokideki ses dedi ki…
çok güzel olmuşlar bayıldım :)
Alanay yıldırım dedi ki…
yabancı hatunlarda çok yapanlar vardı ve çok görüyordum vede beğeniyordum.şimdi görünce yapacaklar listesine eklemeliyim dedim kendime :)