İFTARA KOLAY SOĞUK TATLI

                         


Akşam tatlı niyetine ne yapsak diye dolanırken hafif, soğuk ve tatlı bişeyler istediğime karar verdim ve başladım çalışmaya.
Öncelikle çocuklarımın çok sevdiği irmik tatlısını yapmaya karar vermiştim.
1 litre süte 9 yemek kaşığı (tepeleme) irmik ve 13 yemek kaşığı (tepeleme) toz şeker koyup, koyulaşana kadar karıştırarak pişiriyorsunuz. Sonra borcama aktarıp soğumasını bekliyorsunuz. İşte ben de sadece bunu yaptım ve gidip iftara kadar yatayım dedim.

Biraz zaman sonra canım yoğun çikolata istemeye başladı. Hemen dolabı açtım ve hazır paket çikolata sosunu tarifine göre yaptım. İrmik tatlısının üzerine boca ettim. Süslemesini de fındık ve hindistan cevizi ile tamamladım.

İftar saatinde oğlum ve ben gözü dönmüş bir şekilde tatlıdan başladık yemeğe :)
Sanırım herkesin bildiği bir tariftir ama mutfağa yeni adım atmış genç arkadaşları için basit bir öneri olarak kabul edilebilir.
Şimdiden afiyet olsun!!!

Yorumlar

Handan dedi ki…
En sevdiklerimden:-) Hem pratik hem de çok güzel:-) Afiyet olsun:-)