EVDE SUCUKLU İSKENDER YAPTIM

         _DSC0354 (Small)

Resim üzerinde yazan umutsepetim.com en bayıldığım yemek tarifi sitesi. Bütün tariflerini denedim sayılır ve şimdiye kadar tutmayan, beğenmediğim bir şey olmadı. En son sucuklu iskender tarifini yaptım. Evde herkes bayıldı. Ancak cep telefonumla çektiğim resimler silindiği için ben de gerçek bloğunda ki resimlerden kullandım.

Malzemler:
  • 1  adet  orta boy  pide ( ben ramazan pidesi aldım fırından)
  • Yarım kangal sucuk
  • 1 yemek  kaşığı  sıvı yağ
  • 1  adet  olgun  domates
  • 2 çorba  kaşığı  tereyağı
  • 1  tatlı  kaşığı  biber  salçası (kullanmadım)
  • 1  tutam  taze  çekilmiş kara biber
  • 2 çorba  kaşığı  sıcak su
Yapılışı:
  1. Sıvı yağı  tavaya  alın  ve  salçayı  ekleyip  soteledim.Domatesleri rendeleyip ekledim.Karabiber, sıcak su ekledim.Kaynamaya bıraktım.Tereyağ ekledim.Kısık ateşte pişmeye bıraktım.Pideleri dilimledim,tabağa aldım. Üzerine sos ekledim.Sucukları tost makinasında pişirip pidelerin üzerine koydum. Yoğurt ve közlenmiş biber ile süsleyerek servis ettim..Herkes bayıldıııııııııııııı....

Yorumlar

minik mini dedi ki…
oyyyy,ne severim sucuğu biliyor musun ? :) bu tarif tam da Ramazan yaklaştığına göre,iftarda şahane gider,ellerine sağlık

sevgiler
Sevda ÜNLÜ dedi ki…
teşekkürler mutlaka denemelisin çok güzel oluyor
Nihal Baysal Koçer dedi ki…
tam iftara göre.. harika
Nihal Baysal Koçer dedi ki…
tam iftara göre.. harika