TİTANİK

                           

2340 yolcusuyla ilk yolculuğuna çıkan Titanik transatlantiği, Newfoundland'ın güneyinde bir buzdağına çarparak battı, olayda 1.513 kişi öldü. 
Dünyanın o zaman için gördüğü en büyük transatlantik büyük bir tören ile denize açıldıktan sonra kimsenin ön görmediği bir şekilde tarihin soğuk sularında kayboldu.


 


Nasıl büyük bir trajedi olduğunu tahmin edebiliyor musunuz?
İnsanların teknolojiye olan güvenlerinin nasıl dibe vurduğunu veya.


                              

           James Cameron'ın yönetmenlik, senaristlik, ortak yapımcılık ve ortak kurgu yönetmenliğini yaptığı, 1997 yılı Titanik filmi ile bir nebze olsun yaşanan dramı gözlerimizin önüne sermişti. Yarım kalan aşklar, geride kalan acılar, kaybolan onca hayat...
Bugün bu trajedinin yıl dönümü....
Hatırlatmak istedim....

Yorumlar

Havva Peynirci dedi ki…
bu gün ay tutulması varmış,astrologlar çok önemli diyor,hava olayları vb.çözülmemiş sorunların yeniden ortaya çıkması fln.(gezi olayı çözülmüş müydü?)
yazını okuyunca,hayırdır diye düşündüm!

sevgiler
Nilgün Komar dedi ki…
büyük şok! biz bile yıllar sonra izlediğimizde onların ne hissettiğini anlayamadık! anlayamayız da!
Sevda ÜNLÜ dedi ki…
Havva Allah bizi görünür görünmez belalardan korusun canım...
Nilgün evet aynen anlaşılması zor bir acı
minik mini dedi ki…
filmi izlediğimde bir süre ağladığımı hiç unutmam... olay gerçekten unutulmayacak kadar acı verici,Allah korusun böyle şeylerden hepimizi,sevgiler
ATAHAN İLE HAYAT dedi ki…
evet 97 de gösterime girmişti ne büyük heyecandı unv deydim gittiğimde filme... nostalji yaptırdın bana
Sevda ÜNLÜ dedi ki…
çok güzel bir filmdi...ben de çok etkilenmiştim...
maviye iz süren dedi ki…
merhaba :)
güzel bir hatırlama olmuş :)
sevgilerimle