İZCİYİM BEN

Hayatınızın herhangi bir döneminde İZCİ oldunuz mu?
Ben okul yıllarımda izcileri çok komik bulurdum. Bayram törenlerinde kıyafetleri ile en önde süzüle süzüle geçerlerdi ve biz havalı çocuklar onlarla dalga geçerdik...
Hey hattt...Ne kadar kötü çocuklarmışız....Şimdi ki aklım olsa ta o zamandan izci olmaya çalışırdım. İzci gibi düşünür izci gibi yaşamaya çalışırdım. Ama çocukluk işte...

                                           

Şimdi yaşım 36. Ve ben izciyim. Çocuklarımızın sağda solda saçma sapan faaliyetler içinde bulunmasındansa gözümüzün önünde bildiğimiz insanlarla ve faydalı işler öğrenerek büyümeleri için izcilik faaliyetlerine girdik. Hem eşim hem ben LTK kursuna katılarak, başarılı olduk ve İZCİ LİDERİ belgelerimizi aldık. Yalova Yürüyen Köşk İzci Spor Kulübünde izci lideri olarak bizler, izci olarakta çocuklarım aktif görev alıyoruz.
  İzcilik insana çok şey öğretiyor. Kardeşiliği, paylaşmayı, sevmeyi,saymayı, doğayı korumayı... " Tanrıya ve vatanıma karşı vazifelerimi yerine getireceğime, izcilik türesine uyacağıma, başkalarına her zaman yardımda bulunacağıma, kendimi bedence sağlam, fikirce uyanık ve ahlakça dürüst tutmak için elimden geleni yapacağıma şerefim üzerine ant içerim"  diyerek başlanıyor bu yola... 



Eğer bulunduğunuz ilde bir izci kulübü varsa mutlaka çocuklarınızı yönlendirin. İnanın ne o ne de sizler pişman olmayacaksınız.
             

Yorumlar

Serap dedi ki…
kalemine sağlık sevdacım...
Havva Peynirci dedi ki…
hayır ben hiç izci olmadım,ama sana ve eşine hayran oldum:)
sevgiler
Sevda ÜNLÜ dedi ki…
canım teşekkürler utandırdın beni :)
Necla Solen dedi ki…
Hep izci selamını karıştırırdım:=) Artık öğrendim...
Sevda ÜNLÜ dedi ki…
bunu evdekilere müjdeliyeyim Necla :=)
Handan dedi ki…
Kesinlikle çok özendim:-)