YENİ İŞ

                                        

Yaklaşık 17 yıldır aynı şehirdeyim. Bu şehir memleketim de değil üstelik. yaşamak için tercih ettiğimiz bir şehir. Burada geçen yıllar içinde on yıldır da aynı iş yerinde görev yapmaktaydım.
Sonra radikal bir kararla mevcut iş yerimden ayrıldım. Pazartesi gününden beri yeni bir mekanda, yeni insanlarla yeni bir işe alışmaya çalışıyorum. Bu saatten sonra yeniliklere alışmak zaman alacağa benziyor.
Özlediğim çok şey olacağı kesin. En çok arkadaşlarımı.
Bana şans dileyin.
Yeni ortama biraz alışayım yeni yazılarla sizlerle daha sık görüşeceğim.

Yorumlar

BeHeR-Tasarım dedi ki…
Şansınız açık olsun...Sevgiler...
Handan dedi ki…
Hayırlı olsun Sevdacım :-). Neyse ki küçük ve şirin bir şehirdesin arkadaşlarından çok da uzaklaşmana imkân yok:-)
niko dedi ki…
Arkadaşların da seni çok fazla özledi :( bol şans =)
Havva Peynirci dedi ki…
hayırlı olsun,umduğun şeyler yolunda olsun
iyi haftasonu
mutlu günler gelsin
sezer eser perker dedi ki…
Bol şanslar, iyi çalışmalar!
Bol şanslar! İş değiştirmek ne zamandır benim de aklımda ama cesaret edemiyorum... Alıştığım düzenim, yaptığım işler daha korkutuyor beni... Umarım her şey gönlünüzce olur!
Necla Solen dedi ki…
Yeni görev yerinde başarılar canım:=) Seni seviyorum...
Sevda ÜNLÜ dedi ki…
Hepinize çok teşekkürler..desteğiniz çok önemliydi...