OKUMA ODASI

                                          

Bu hafta okuduğum ilk kitap Kimberly Freeman'a ait Kır Çiçeği Tepesi.
Bu tarz Amerkan bestseller kitapları sevmiyorum falan diye ahkam kesmek isterdim ama sanırım seviyorum bu tarzı ben. Beni hiç yormayan, kafamı ağrıtmayan hatta duygusallaşmama sebep olan kitaplar bunlar. Okurken ağladığımı bile itaraf etmeliyim. Bu kitapta sıfırdan hayata tutunan bir kadının, zor hayat şartları altında geçirdiği ömrünü, aşklarını ve kaybettiği evladını anlatıyor. Okurken seveceğiniz bir kitap.


                                                    

İkinci kitap kristin Hannah'tan Ateşböceğinin Şarkısı.
Serinin ilk kitabı olan Ateşböceği Yolu'nu salya sümük okuduğumu ve hepinize tavsiye ettiğimi beni takip edenler bilirler. Bu kitapta Kate ve Tully'nin yarım kalan hikayesini tamamlamanızı sağlıyor. Ağlamak garanti...


Yorumlar

Havva Peynirci dedi ki…
bazen çok iyi oluyor bu tarzlar,
hayatın olduğu gibi akması gibi
Sevda ÜNLÜ dedi ki…
aynen öyle canım...
insana insanca duygular yaşatıyorlar...