DOSTLARIMA







İşin en kötü tarafı siz yokken kime gideceğini bilememekmiş. Başım sıkıştığında, canın sıkıldığında, sevindiğinde, dedikodu yapmak istediğinde ne yapacağını bilememekmiş.
Mesela dün o kadar sıkıldım o kadar sıkıldım ki merdivenlerden aşağı inip koşa koşa yanınıza gelmek istedim. Off hadi bir kahve söyle içelim demek istedim. Ama öylece kalakaldım.
Biliyor musunuz daha önce Aslı ile ayrıldığımızda böyle olmuştu. Oda da kocaman bir boşluk olmuştu. Ama benim yanında sizler vardınız ve ben bu travmayı kolay atlatmıştım. Aslı'cım uzun süre alışmaya çalışmıştı yeni duruma.
Şimdi Aslı'nın durumunda ben varım. Ne yana baksam yabancı. Hiç biriniz yoksunuz. 
Ve ben sizi çok ama çok özledim.
                                                    

Yorumlar

Necla Solen dedi ki…
Canımmmm....
yazdıklarını okurken gözlerim doldu...
Seni seviyorum, can dostum iyi ki varsın... Bizim dostluğumuz işyeri arkadaşlığı değil. Aynı yerde olamasak da aynı şeyleri hissedip aynı şeyleri düşünüyoruz. klavyeden çıkan bir harften, telefondaki sesin tınısından birbirimizi anlıyoruz. Biz dostuz dost, post değil:))))
Sevda ÜNLÜ dedi ki…
seni seviyorum canım...Post değil dost..sevdim bunu...iyi ki varsın
Havva Peynirci dedi ki…
yenilik kolay olmaz,ama orada da dost edinip sayısını artırma şansın var dostluğun
mutlu haftasonu
ATAHAN İLE HAYAT dedi ki…
dostluğunuz daim olsun canım bu arada seni mimledim...
Adsız dedi ki…
Bir "Alo" kadar yakınım... :) İsteğin an saat kaç olursa olsun.
B.B.