SEVGİLİLER GÜNÜ YAZISI VOL 1

Sevgililer günü yaklaştıkça etrafımda bir telaş bir telaş. Arkadaşlarımın hepsi filmlerde görmeye alışkın olduğumuz güllerle bezeli masalarda keman eşliğinde yemek, şampanya kadehinin içinden çıkacak yüzük hayali içerisinde. Yahu arkadaşlar film onlar film demek istiyorum ama hayal dünyası işte kimsenin ruh haritasını bozmayayım diye de sesimi çıkaramıyorum.

                 

Hükümet Kadın 1'de üçkağıtçı Faruk bir sahnede "evlilikle aşkın ne alakası var" demişti. Bizim erkeklerimizin evliliğe bakış açısı bu olduğu sürece sevgililer günü gelmiş geçmiş kimin umrunda. Adamlar zorla sırf dırdır etmesin diye bir çiçek alıp getirirse öpte başına koy :)


Erkek milletinin genleri müsait değil anacım bu işlere. Romantik adamlar varsa bu dünyada onları da Allah kahretmesin emi :) Onların yüzünden beklenti içine giriyor bu kadın milleti. Oysa hepsi çoğunluğa uysa bizlerde gelmeyecek bir hediyenin yolunu gözlemeyiz değil mi? 
Romantik erkekler size sesleniyorum gidin az ötede oynayın :) 
Değişik değişik atraksiyonlar yapıp edip kadın milletinin aklını karıştırmayın. Hatırlamayın arkadaş sevdiğinizin doğum gününü, evlilik yıldönümünü, sevgililer gününü hepsini geçtim ilk elele tutuşma yıldönümü ne ya. Bunu hatırlayan adamlar gördüm ben. Yuhhhh.
İş yerine çiçek falanda yollamayın arkadaş. Kucak kucak çiçekle işten çıkan hatunların arasından önüne baka baka çıkıp gitmek gerçekten sinir bozucu oluyor.




Yorumlar

Hükümet Kadın 1'de üçkağıtçı Faruk bir sahnede "evlilikle aşkın ne alakası var" demişti. Bizim erkeklerimizin evliliğe bakış açısı bu olduğu sürece sevgililer günü gelmiş geçmiş kimin umrunda. Adamlar zorla sırf dırdır etmesin diye bir çiçek alıp getirirse öpte başına koy :)

Bu gerçekten çok doğru bir tespit :)
Sena Dursun dedi ki…
Bende iş yerine gelen çiçeklerden nefret ediyorum !
Nihal Baysal Koçer dedi ki…
ne kadar güzel güller
ebru köroğlu dedi ki…
Merhaba,
Blogunuzu çok beğendim ve sizi takibe aldım.
Sevgiler,
Bende bloguma beklerim http://hayatimakyajla.blogspot.com/

perşembe gunu hediye cekilişim var beklerim
Adsız dedi ki…
"Kesinlikle haklısın şekerim. En çok da şu dırdır ifadeni beğendim. Aşk varsa herşey mübah aşk yoksa adı dırdır... eminim sırf bu yüzden alınmış bir hediye ya da güle ihtiyacı yoktur bir kadının..."
Hande dedi ki…
14 Kubat kutlu olsun :))