HAMARAT MIYIM NEYİM :=)

Bu etamin işleme işini oldum olası sevdiğimi biliyorsunuz. Daha önce bir kaç yazımda bundan bahsetmiştim. Şimdi de kendime pano işliyorum. Denizci bir kadın ve çocuğu ile tam karşısına denizci baba ve çocuk.
Dün akşam anne ve kızı bitirdim. İşlemesi çok vakit almadı ama internetten bulduğum model sayfası çok belirgin olmadığından bir çok yerini yine içgüdüsel işledim.
Bakalım sevecek misiniz?


Hepinize bol bol dinlenebileceğiniz, kafanızı yormadan geçireceğiniz, kötü haberlerle canınızın sıkılmayacağı bir hafta sonu diliyorum. Pazartesi görüşürüz....

Yorumlar

Havva Peynirci dedi ki…
çok güzel olmuş,eline sağlık
mutlu haftasonu
sezer eser perker dedi ki…
Çok tatlı:) Bayılıyorum ben de çarpı işine, işleyip duruyorum:)
Esra T. dedi ki…
merhaba blogunuzu iade-i ziyarette bulundum ve güzel bir süpriz karşıladı beni çünkü etamin ve Goblen zihnimi boşaltan pek severek yaptıgım bir el işi sizden örnekler alacağım demek oluyor bu da sevgiler http://goosestyle.blogspot.com.tr/
Sevda ÜNLÜ dedi ki…
Teşekkürler Hawa, Sezer, Esra...
Umarım sizlerin de hafta sonu güzel geçmiştir...
Aner dedi ki…
Harika olmus ellerine saglik :)
Sevgilerimle :)