HAFTAYA NASIL BAŞLADIM

Bu hafta artık birşeyler yapmaya başlasam iyi olur dedim ve ne zamandır evde çekmecede bekleyen etamin örneklerimi çıkardım ve başladım işlemeye. Aşağıda resmini gördüğünüz örnek beni çok etkilemişti dans eden bir çift duvarımda muhteşem görünür diye düşünerek örneği almıştım ama çarpılar o kadar küçücüktü ki benim yaptığımla örnek arasında pek bağlantı kalmadı. Oradan sayıp aktaramadım ve pek çok kısmını tamamen içgüdüsel işledim.




  Akşam saat dokuz gibi başladığım örnek araya giren misafir sebebiyle biraz beklemek zorunda kaldı ama ben bitirmeden bırakmam biliyorsunuz gece saat iki sularında bitirdim ve çerçevelenmek üzere bir kenara kaldırdım.

Balık balık diye adamın başının etini yiyordum o da gitmiş daha önce hiç pişirmediğim yayın balığı almış gelmiş. Yayın diğerleri gibi değil ayakkabı köselesi gibi bir derisi var üzerinde. pişse pişmez, yenmez bir şey. Soymam gerektiğini anladım ama nasıl yapacağımı bilemedim bir türlü. Sonra açtım bilgisayarı, sordum googleye yayın balığı nasıl soyulur? uzman tv'de bir arkadaş harika bir şekilde hem anlattı hem gösterdi. Kafayı kestikten sonra birer çentik atıp, aşağıya doğru sıyırıyorsunuz ve tatatamm ortaya harika bir et çıkıyor. mısır unu, kızgın yağ ve işte huzurlarınızda yayın balığımız.







Ahmet Ümit kitaplarından sadece Bab-ı Esrar kitabını bir solukta okumuştum. Onun dışında elime aldığım hiç bir kitabını bitiremedim. nedense beni sıktı. Aslında polisiye severim ama tarih, İstanbul ve polisiye beni fazla geriyor. Neyse son kitabınıda çok üzülerekte olsa itiraf etmeliyim ki bitiremedim. Ama katil kim biliyorum :=)



Ama kitap kapağı ile o gün tesadüfen sürdüğüm ojeler müthiş uyumlu oldular. Bunu bitiremeyince ben de komşumda bulunan kitaplığa daldım ve Sarah Jio'nun Böğürtlen Kışı kitabını aldım.


Cuma günü başladım cumartesi akşamı bitirdim. Sanırım bu aralar beni yormayacak şeylere ihtiyaç duyuyorum. 

 Bu arada neymiş efendim ben kışın çok kilo almışım vs vs vs. Arkadaşım dedi ki "bu böyle olmaz, ben senin Şeyda Coşkun'un olacam, hür gün öğle arası giyinip kuşanıp sahile yürüyüşe çıkacağız". Ve bugün ilk gün. bence çok hızlı ve fazla, arkadaşıma göre yavaş ve çok kısa süren yürüyüşümüzü yaptık. Hala bacaklarım titriyor :=) Bakalım bir sonuç alacak mıyız?

Neyse benden havadisler bu kadar. Sevgiyle kalın.


Yorumlar

ATAHAN İLE HAYAT dedi ki…
etamin işini bende oldum olası çok severim insan ayrı bir zevk alıyor doğrusu en son nezaman yaptığımı bile hatırlamıyorum Atahan biraz daha büyüsünde bende eski hobime geri döerim belki....Bu arada pano harika olmuş ellerine sağlık...
hümeyra Mutlu dedi ki…
Tebrik ederim kısa zamanda çok güzel bir etamin tablo ortaya çıkmış.(Kendimi düşünüyorum da kimbilir kaç ay ortalarda gezerdi)Bu aralar yaşam koçluğu çok moda.Arkadaşın doğru yolda bence :))
Sevda ÜNLÜ dedi ki…
sağol canım valla çok zevkli işleme yapmak...
bahar006 dedi ki…
İşleme yapmaya bayılıyorum, ama ben bir çarpı bile yanlış olsa hiç üşenmeyip 30 farklı rengi sökebiliyorum. Bu huyuma gıcığım aslında, hobiyle uğraşırken mükemmelliyetçi olup gerilmek de neyin nesi:)Ellerine sağlık, çok hoş olmuş:)
Nilgün Komar dedi ki…
işleme çok güzel olmuş...
Handan dedi ki…
Etamin çok güzel olmuş, eline saglık.

İnsan bazen çıtır çerez kitap arıyor, yorulmadan pozitif hissedeceği.

İyi yürüyüşler:-)
Sevda ÜNLÜ dedi ki…
Ayy Baharcım valla uğraşamam ben o kadar sökemem de..olduğu gibisi de güzel :)
Sevda ÜNLÜ dedi ki…
Nilgün çok teşekkür ederim canım...
Handan beğenmene sevindim...yürüyüş kısmı zorlayıcı ama inatla yola devam...
Necla Solen dedi ki…
Canım,
1.tablon çok güzel kesinlikle
2. Yayını severim güzel olur.
3. Ahmet Ümit'in enson kitabını okumadım.
4. Böğürtlen kışı adlı kitabı aldım okunacaklar sırasında bekliyor.
5. O değirmen taşı eriyecek:=))))
Sevda ÜNLÜ dedi ki…
eriyecek eriyecekte değirmen taşı mı o ne? :=)
gülay Cansever dedi ki…
Pano nefis olmuş ellerine sağlık.
Kitaplar henüz okumadığım ama merak ettiğim kitaplar.
Ve haydi bakalım bol kilo vermeler :)