GİDİYORUM YÜREĞİM ELİMDE

Sizi o kadar çok seviyorum ki canlarım.
Bir karar verdim ve gidiyorum. Ardıma baktığımda sizlerle geçmiş ve hiç kırılmadığım yaklaşık on koca yıl var. Hiç birinize bir kez bile kırıldığımı hatırlamıyorum. Çünkü biliyordum ki herhangi birşey demişseniz, yapmışsanız bu beni sevdiğinizden dolayıydı ve benim içindi. Sizden bir tehlike gelebileceğine hiç inanmadım. İnanmamda.
Hayatım boyunca YANIMDA olacağınızı biliyorum. Yıllar sonra emeklilik günlerimizde alzheimer aklımı başımdan alsa bile sizleri hatırlamaya devam edeceğim. Söz...
                   

Hiç birinizin adını özel olarak zikretmek birbirinizden ayırmak istemiyorum. Zaten yapamam. Tek tek ayrı ayrı ve bir bütün olarak çok seviyorum sizi. hakkınızı helal edin.
Aynı binada olmayacağız, evet eskisi gibi her dakika görmeyeceğiz birbirimizi ama hep görüşeceğiz. Çünkü biz artık kardeşiz, aileyiz.
Hem iyi yönden düşünelim belki hasretinizden zayıflarım :))

NOT: Ülkü'de sizi seviyo :)

Yorumlar

Necla Solen dedi ki…
Canım,
Dünden beri bir tarafım kırık. bencillik etmeden düşündüğümde aldığın karar kesinlikle senin için en iyisi, en hayırlısı. Bencillik edersem; sabah kahvelerin sensiz tadı olmayacak, fallar yorumsuz kalacak...Sıkıldığımda, daraldığımda konuşmadan bakışarak kim anlayacak beni!
Neyse bencil olmayacağım, sonuçta aynı şehirde aynı havayı kokluyoruz bu bile yeter:=)
Seni Seviyorum dostum...
Not: Ülkü'yü de seviyoreee:=)))
Sevda ÜNLÜ dedi ki…
canım benim dostum sırdaşım arkadaşım yaşam koçum biz de seni seviyoruz hem de çook
neriman dedi ki…
canım neler oluyor tayinmi...
Sevda ÜNLÜ dedi ki…
il içi yer değişikliği...hayırlısı...
üzgün niko dedi ki…
Hakkım sonuna kadar helal olsun , seni çook ama çook seviyorum ablam,canımm,gülen yüzüm :(
ve bitanecik ülkü ablam, anne sıcaklığını hissettiğim kadın çok seviyorum seni ,daima da seveceğim :(
Sevda ÜNLÜ dedi ki…
Ayy Nihal ölmüşüz gibi hissettim valla :))
bebeğim bizde seni çok seviyoruz...
canımızsın kız sen bizim...
niko dedi ki…
ölmesekte,yarı felç hali işte benim için =)
niko dedi ki…
ölmesekte,yarı felç hali işte benim için =)
Sevda ÜNLÜ dedi ki…
canım benim seni çok seviyorum ben..tüm kalbimle...