DOĞUM GÜNÜ AŞKISI

Bu aralar sıkça doğum günü postu hazırladığımı beni takip edenler farketmişlerdir. Aile büyük olunca haliyle doğum günleri de birer ikişer gün arayla denk gelmeye başladı. Bugün de sevgili eşimin doğum günü. 
Beraber yola çıktığımızdan bu yana aslında doğum günü kutlamalarına hiç alışık olmayan eşimi zor da olsa hatırlamaya, hediye almaya alıştırdım. Aile kültürlerinde böyle özel günlerin pek önemi olmadan büyüdüğü için ilk başlarda "aman ne gerek var" şeklinde bir bakışı varken bu kutlama merasimlerine şimdi alıştı ve hoşlanmaya başladı.
Eee yıllar gerçekten belli bir yaştan sonra su misali akıp geçiyormuş. Zaman denen kavram sadece çocukken yavaşmış aslında. Şimdi yılların ne başı ne sonu belli. Bir bakıyorsun göz açıp kapayana kadar ömür geçmiş, gitmiş.
Bu durum herkes için böyledir sanırım. mesele ne kadar yaşadığın değil nasıl yaşadığınla ilgili. Dolu dolu, mutlu, sağlıklı, eşinle çoluğun çocuğunla keyfin yerindeyse, hayat kalitesini kendi standartlarında rayına oturtmuşsan mesele yok.
Geçen yıl yürüyüşe çıktığımızda tesadüfen bulmuş olduğum S ve E harfi kazınmış ağaç gövdesi gibi, yara almış olsakta hayatta, bir ağaç gibi ayakta ve mağrur durabilmeyi diliyorum.
Canım, 
Doğum günün kutlu olsun.
Beraber nice nice yıllarımız olsun.






Yorumlar

Havva Peynirci dedi ki…
nice yıllara
ATAHAN İLE HAYAT dedi ki…
nice güzel seneleriniz olsun sağlıkla mutlulukla huzurla..
bu arada ilk çekilişimi yapmaya karar verdim desteğini bekliyorum canım
http://onyuzmilyonoje.blogspot.com.tr/2014/01/100-takipci-cekilisi.html
Handan dedi ki…
Nice güzel yıllara :-)
Sevda ÜNLÜ dedi ki…
Blog sayfamın güzide dostları hepinize teşekkür ederim...
Necla Solen dedi ki…
Ertürk Hocamıza uzuun ve sağlıklı bir hayat diliyorum. Burda değildim kaçırmışım:(
Sevda ÜNLÜ dedi ki…
Sağol canım benim...