FikriMühim / NESCAFE & COFFEE- MATE

  Uzun zamandır FikriMühim ile çalışma imkanı bulamamıştım. Ancak sağolsunlar beni unutmadıklarını bugün elime ulaşan bir kargo ile anlamış oldum.
  Soğuk kış günlerinde evde sinema keyfi yapmayı çok seviyoruz. Görmemişin 3D televizyonu olmuş hesabı hepimizin gözünde gözlük oturup saatlerce film keyfi yapıyoruz. Bu keyif sırasında en sevdiğim şey elimde sıcacık bir nescafe ile battaniye altından filme eşlik etmek.
  Ama ben öyle kahvemi sek içerim diyebilen baba yiğitlerden değilim. Mutlaka kahvemi biraz kırmam gerekiyor. İşte Nestle Coffee-Mate bunun için birebir. Yumşacık, sıcacık bir içim için harika ve ayrılmaz ikili Nescafe & caffee- mate...




Paket içinden iki kutucuk çıktı. Biri sizin diğeri sevdiğiniz için yazıyordu. Ben de bu tadı denemesi için güzel arkadaşım Necla'ya verdim. Nescafe ile muhabbetimiz daha tatlansın diye...Birer bardağımızı indirdik bile...
Hepinize şimdiden afiyet olsun:)) TIK TIK



Yorumlar

nokuruncocuklari dedi ki…
geldim, gördüm, yine geleceğim :)
Sevda ÜNLÜ dedi ki…
hoşgeldin:)
Necla Solen dedi ki…
Canım arkadaşım...