DOST KAZIĞI

Birini seversin. Aslında sevmenin bir nedeni yok biliyor musunuz? Özdemir Erdoğan'ın bir şarkısı varya "sevmek anlaşmak değildir, nedensiz de sevilir, bazen küçük bir an için ömür bile verilir"  işte tam olarak budur sevmek...

Ama sevmemek öyle midir? Sevmemek için mesai harcamak gerekir. İncelemek gerekir. Ya kaşını gözünü sevmezsin, ya huyunu suyunu. Bir şey uzaklaştırır seni.

Sevmediğin insandan beklersin her türlü kötülüğü. Hakkında bir uydurma hikaye olsa ondan çıkmıştır dersin, başına bir hal gelse ondan bilirsin. Çünkü kolaydır sevmediğini suçlamak.

Ama en acısı sevdiğinden kazık yemek. Beklemediğin bir anda sevdiğin insanın sevilmeyi haketmediğini görürsün, için acır. En çok kalbini acıtan nedense onlar olur...

Sabah sabah bunları yazmamın sebebi hepinizin anladığı üzere bir sevgi yanılgısı yaşamış olmam...
Bana yamuk yapmaz dediğim insanlardan birinin bırak yamuğu, her türlü çokgen özelliği taşıdığını gördüm hatta en çok yuvarlak olduğunu...

Üzüldüm, şaşırdım...Ama daha yolun başında olduğundan kalbim öyle çok acımadı. Ucuz atlattım sanırım. Çünkü bazen o kadar büyük oluyor ki dost kazığı resmen bir enkaza dönüşüyorum. Bu sefer enkaz altında kalmadım.

Biliyorum bu yazıyı okuyacak. Anlayacak. Valla billalı cümleler kurarak durumu anlatmaya kalkacak. Ben yine inanacağım. Yine aynı şeyler olacak.

Kendimde en sevmediğim yanım salak olmam. Bildiğin salak. Küstüğünde neden küstüğünü unuturum, kızdığımda söyleyemem, açıklamalara hemen inanır, her defasında aynı numarayı yutarım.

                              Neyse sizinle güzel bir parça paylaşayım Özdemir Erdoğan'dan...



Yorumlar

Havva Peynirci dedi ki…
okuyunca yazını seni ne kadar iyi anlıyorum dedim.
ne denir geçmiş olsun.
ancak bizim gibi tipler,ondan yedim bu başka der,başka dan da yer kazığı.
ne yapalım kalb temiz ve sevgiye değer veriyorsa.
Sevda ÜNLÜ dedi ki…
canım sağol..dediğin gibi bu bizi kesmez:))
gülay Cansever dedi ki…
Havvacığım çok güzel açıklamış aslında.
Hep artık kimseye aynı şekilde davranmıcam daha mesafeli olcam diyorum ama olmuyor.
Ama bu son yaşadıklarımdan sonra yok ya . Boş ver üzüleceğime biraz mesafeli olim.İnşallah :)
Sende üzülmek istemiyorsan onun söyleyeceklerine kulaklarını tıka.
Arada kalbinle değilde mantığınla hareket et.
Belki ilk başta üzülecek , kabullenemeyeceksin ama inan zaman herşeyin ilacı. Ve bir süre sonra ne kadar sakin ve dingin olduğunu anlayacaksın sebebini düşündüğünde ise hayatını kaosa çeviren insan yada insanların artık hayatında olmadığı için olduğunu anlayacaksın.
Hoş bunlar hep birbirimize söylediğimiz şeyler ama yapabiliyormuyuz. Bence artık yapma zamanı :)
Biz buradayız . Seni desteklemeye hazırız tamammı canım. Hayat hiç kimse için ( ailen dışında) değmez....
Sevda ÜNLÜ dedi ki…
Gülay iyi ki blogger olarak bu yolculuğa başlamışım. Birbirini anlayan, birbirine destek veren ne güzel bir aile olduk biz. Tavsiyelerin ve desteğin için teşekkür ediyorum. Sevgiyle...
minik dedi ki…
boşver,yapan elbet cezasını çeker birgün... belki çok katı oldu yazdığım ama yaşadıklarımdan sonra artık böyleyim
sen sen ol ailen haricindeki kişilerle aranda hep bir mesafe bırak; ki sonucunda fazla üzülme,yani vursun geçsin,tozu kalsın,üfle gitsin ve içindeki çocuk da inat olsun diye "acımadı kiiii" desin

sevgiler