YALNIZ DEĞİLİZ

             Siverek'te eşekler buz tuttu

Yukarıda ki kare dün Urfa'nın Siverek ilçesinde çekilmiş.Doğada başı boş dolaşan evsiz, sahipsiz hayvanlar soğuktan donmuşlar. Haberin Hürriyet Gazetesinde yer almasıyla birlikte veterinerler harekete geçmiş ve hayvanlar sıcak ahırlara taşınmışlar.

                                                  

Biliyorsunuz ki dünya sadece bize ait bir mekan değil.Bizlerle beraber nefes alan, hareket eden ve üzerimizde mesuliyetlerini taşıdığımız pek çok canlı var aramızda.
Havalar çok soğuk.İçme suları donuyor.Yemek bulmak konusunda ciddi sorunlar yaşıyor hayvancıklar.
Lütfen kapımız önüne yiyecek ve su koyalım.Yardıma muhtaç hayvanları belediyeler aracılığı ile barınaklara yönlendirelim.

Allah bu havada dışarıda yaşam savaşı veren tüm insanlara, tüm canlılara yar olsun inşallah.

Yorumlar

K.N Tuğran Yılmaz dedi ki…
yaaa içim o kadar acıdı bu hayvancıklara:(((( Kimse hiçbir canlı bu soğuklarda evsiz barksız aç kalmasın, ilahi güç yardımcıları olsun:((((
Havva Peynirci dedi ki…
bu haberi duyduğumda içim taş oldu görmek istemiyorum dedim,yine de önüme geldi.
dünya bütün canlılarla ayakta kalır,biz ancak böyle nefes alabiliriz
OZAY dedi ki…
Çok üzüldüm o gece nasıl bu soğukta donana kadar dışarda bırakılırlar diye .Neyse şimdi güvendeler.Kimse bu soğuklarda sokaklarda kalmasın.Benim bayağı manevi evladım var baktığım.Hatta bu soğuklarda depoya aldım çoğunu...Ilk zıyarette çenem açıldı.Sevgiler..
Sevda ÜNLÜ dedi ki…
Hepimiz insanız öyleyse.Çünkü bu tip haberleri okuyup, görüp hiç etkilenmeyen insancıklarda var arkadaşlar.Allah her canlının hakkını diğerinden soracak unutmamak lazım
Nihal Baysal Koçer dedi ki…
ne kadar doğru bir konuya değinmişsin, kesinlikle ilgilenmek gerek