OKUMA ODASI / BU HAFTA ABARTTIM BİRAZ

Sevgili dostlar ilk önce Ahmet Altan'nın Son Oyun kitabı ile başladım hafta başına. Kitap hiç bilmediği bir kasabaya yerleşen bir yazarın başına gelen aşklı meşkli hayat hikayesini anlatıyor. Kasabanın uydurduğu ve inandığı bir hazine efsanesi yüzünden nasıl birbirine düşman insanlar olduğundan bahsediyor ve sonunda gümmm...Sonunu yazmayacağım alın okuyun. Ben çok beğendim...

Sonra daha önce ilk iki kitabını okuduğum Pucca'nın Ay Hadi İnşallah adlı eserini:=) aldım elime. Yani kitap desen kitap değil, günlük desen günlük değil ama çok eğlenceli. Bir kızın hangi durumda içinden neler geçebilir o kadar güzel o kadar espirili anlatıyor ki okurken gülmekten çenemim ağrıdığı sayfalar olduğunu söyleyebilirim.




  Ve Mart Menekşeleri...Arkadaşımın  kitapçıda görüp püsküllü ayracı sebebiyle beğenip aldığı bu kitabı hepimiz çok severek okuduk. Geçmişini sorgulayan genç bir kadının sırlarla dolu olayları çözmesi ve gerçeğe ulaşmasını anlatıyor. Kafam yorulmasın ama kitap beni sarsın istiyorsanız tavsiye ederim....
                                                

Jojo Moyes hayatımıza Senden Önce Ben kitabı ile girmişti. O kitabı hızla okuduktan sonra arkasından neler gelecek diye meraklanıp aldığım Sevgilimden Son Mektup yine yıllar içinden seslenen bir aşk hikayesi.Bir bu güne bir 1960 yılına gidip gelen bir sarmal. Okunası bir kitap...





 Ve Atilla İlhan'dan bir Atatürk kitabı. Kitap kesinlikle Mustafa Kemal Atatürk'ü yeniden anlamlandırmanıza, sevmenize ve yaptığı herşeyi yorumlayıp anlayabilmenize sebep olacak. Herkesin okuması gereken bir baş yapıt...Şiddetle tavsiye ederim...

Yorumlar

Havva Peynirci dedi ki…
'son oyun'u okumuştum:(
diğerlerine bi bakayım
teşekkürler bilglendirmene,kulağımıza kar suyu kaçırmana:)
Handan dedi ki…
Ahmet Altan'ın kitaplarını seviyorum:-)

Ama ben bu hafta hiç okumamışım. Aslında büyük bir hızla sonunu merak ederek okuduğum üç ciltlik serim vardı, üçüncü kitabın ortasında aslında onun altı ciltlik bir seri olup devamının daha yazılmadığını ögrenince hızım kesildi, sürünüyor masanın üzerinde:-)
Handan dedi ki…
Mutlu yıllar :)