FİLM / DÜĞÜN DERNEK

                    

Uzun zamandır sosyalleşememiştik.Eşime hadi artık biraz gülelim deyip arkadaşlarımızla beraber çoluk çocuk Düğün Dernek filmine gittik.
İyi ki gitmişiz. O kadar güldüm ki anlatamam.Bazı sahnelerde kahkahalarım sinema salonunu inletti.
Ahmet Kural'ın tüpçü tiplemesi çok başarılı ama ben en çok Cemcir'e güldüm.Rasim Öztekin ise beni büyüledi.
Eşimin öğretmen olması sebebiyle de filmde köy öğretmeni tiplemesine de ayrı bir sempati duymadım değil:)

    

Filme hala gitmemişler için sadece gülmek kafayı boşaltmak isteyenler için tavsiye edilesi bir film.Gidin bol bol gülün eğlenin...

Yorumlar

Havva Peynirci dedi ki…
gitcem ben bu filme
Sevda ÜNLÜ dedi ki…
gitmelisin oldukça eğlenceli...
Sahika Pek dedi ki…
Yazdiklarinizi okuyunca cok meraklandim ve filme gittim.iyi ki gitmisim cok guldum:)))))
bella dedi ki…
Biz de annem ve arkadaşlarımla gittik. Annem o kadar eğlendi ki filmin bitimindeki şarkıda oynamaya başladı :-) bu arada annem 77 yaşında bende dom yıllarda hiçbir filmde bu kadar gülmemiştim.
Sevda ÜNLÜ dedi ki…
Sahika beğenmene sevindim canım...
Sevda ÜNLÜ dedi ki…
Bella sevgili anneciğinin ellerinden öperim. Valla bizde oynadık film sonunda:=)