DİYETTE ACEMİYİM YENİ BAŞLADIM:)

Çok pis diyete başladım arkadaşlar...
öyle böyle değil...
ne kadar dirayetli olabilirim bilmiyorum ama bakalım direnebildiğim kadar götüreceğim bu işi...
Daha önce ikinci oğlumun doğumunun ardından başlamıştım diyete ve 82 kilodan 62 ye düşmüştüm.
Başarabileceğimi biliyorum ama daha şimdiden acıktım:(
Yok ki bi Şeyda Coşkun'umuz bize el atıversin....

Neyse sizlere ilk gün menümü paylaşayım...tamamen kendimden uydurduğum bir diyet listesi...ciddiye alıp almamak sizin kararınız...bugün 66 kilo ile başladığım diyet yolculuğumuzu haftalık olarak sizlerle paylaşacağım.


                                                              1.gün menüsü:

Sabah Kahvaltısı:

1 bardak dolusu süt          
1 elma


Saat 10:

1 bardak limonlu ıhlamur (şekersiz)


Öğle Yemeği:

1 kase dolusu marul,dereotu,maydanoz,kırmızı lahana ile hazırlanmış yağsız tuzsuz salata...(sadece limon ile tatlandırdım)


Akşam Yemeği:

1 küçük tabak kuru fasulye yemeği    
1 kase yoğurt


Yorumlar

Ilhan Ucer dedi ki…
Size meşakatli diyet yolculuğunuzda başarılar diliyorum.Sadece akşam yemeğindeki kuru fasülyeye itirazım var. Baklagillere 2. hafta başlasanız daha iyi olurdu. Yerine bir sebze yemeği ve de mutlaka öncesinde çorba. Tekrar başarılar.
balböcükleri dedi ki…
Kolay gelsin istersen olur ki daha önce 20 kilo vermiş kadınsın.olucak olacak;)
Sevda ÜNLÜ dedi ki…
çorba ve sebze yemeği önerinizi ciddiye alıyorum o zaman...bu akşam menüsünde kuru fasülyeyi çıkardık yerine ıspanak koyduk:)
Sevda ÜNLÜ dedi ki…
balböcükleri kilo vermeye verdimdi ama çok gençtim o zamanlar...bakalım bu sefer olacak mı? desteğin için sağol....