OMO+YUMOŞ MUHTEŞEM İKİLİ


Bugün sabah mail adresime düşen bir mesaj dikkatimi çekti.Hemen arkadaşım Necla'ya sordum.Bana da mesaj geldi dedi.Konuşmamızın ardından elinde kocaman bir valiz ile kargo görevlisi odama girdi.
Harika bir valiz, içinde blog sayfamın adını yazdıkları bir stiker, temizliğin top noktası Omo&Yumoş ikilisinin birer ürünü ve harika bir triko battaniye ...
Gerçekten çok sevdindiğim ve şaşırdığım bir kampanya oldu.Tüm emeği geçenlere teşekkür ediyorum:)



Biliyorsunuz temizlik kültürü anneden kızına miras kalır. Temizlik kaç günde bir yapılır, yerler ne ile silinir, camlar, tüller ve tabi ki çamaşırlar...Yılların markası Omo annemden bana kalan miraslardan biridir.Zaman içinde kendisini yenileyen, teknolojik evrimler geçiren Omo'nun aslına bakarsanız temizleme yeteneği yıllardır en zirvededir.
Yumoş'a gelince o sevimli ayıcığı kim sevmez ki:=)


Inline image 1
MUHTEŞEM İKİLİ TIPKI OĞULLARIM GİBİ:)


Omo ve Yumoş Sensitive tarafından hazırlanan “Bebeğim ve Ben” mobil uygulaması, hem yeni anneler hem de anne adayları için geliştirildi! Siz de Bebeğim ve Ben uygulamasını indirerek doğum öncesi ve doğum sonrası için pratik bilgileri öğrenebilir ve uzman doktorlara sorularınızı yöneltebilirsiniz!
Kitler üzerinde bulunan QR kod ile yada http://bit.ly/1e3LFbw  linkinden uygulamayı telefonunuza yükleyebilirsiniz.

Facebook hesaplarına buradan olaşabilir. Bizler için düzenlenmiş oyunlarından oynayabilirsiniz ve diğer uygulamalara da aşağıdaki linklerden ulaşabilirsiniz.


Yumoş        sayfası         : www.yumos.com
Facebook                       : www.facebook.com/YumosTurkiye 
Twitter                            : twitter.com/YumosTR

“Muhteşem İkili”

Facebook Uygulaması  : apps.facebook.com/yumosmuhtesemikili/
OmoKadınlarKulübü      : www.omokadinlarkulubu.com


               

Yorumlar