HASTASIYIZ BABA!!!

Çocukluğumdan beri hayranlık duyduğum insanlar olmuştur.Sizlere biraz onlardan bahsetmek istiyorum.Bakalım sizlerle ortak noktalarımız var mı?

1-Mıchael JACKSON
                            

Genç bir kızken bu adam ömrümü yedi benim...Her yerde resimleri vardı...Tek hayalim O'nu görebilmekti...Göremeden öldü gitti...

2-Metin-Ali-Feyyaz
                        

Beşiktaşlı olupta bu üç adama hayran olmamak mümkün mü? Elbette değil ben de hastasıydım üçünün de.Babam hayranlığımı bildiğinden Samsun-Beşiktaş maçına götürmüştü beni çocukken...Üçünü de görmüştüm...heyecandan elim ayağım dolanmıştı...Harikaydı...

3-Halil Sezai


Ya ben bu adama tek kelime ile hastayım cidden.melankolik hali ayyaş hali beni öldürüyor:)

4-Zülfü LİVANELİ
           

Livaenli'nin İstanbul Şükrü Saraçoğlu Stadyumunda verdiği konsere gitmiştim. On binlerce insan vardı.tek bir ses tek bir nefes olup söylemiştik şarkılarını...Muhteşemdi...Büyüdükçe kitaplarını da okumaya başladım şarkıları gibi...her defasında beni tam kalbimden vurdu...


5-Yılmaz ÖZDİL
  Hakkında fazla söze gerek olmayan adam....


6-Şafak PAVEY

 
 O vakur duruşu, ne dediğini bilen hali, sesi, muhteşem gülümsemesi ile beni benden alan kadın...


7-Nazım Hikmet



O diyeceğini deiş zaten biz üstüne ne söyleyebiliriz ki...

8-Özdemir ASAF - Can YÜCEL - Orhan VELİ - Ceyhun YILMAZ - Sunay AKIN

Şiire dem veren adamlar hepsine hastayım...


9-AŞK Kitabı
  
Elif Şafak hayranı değilim ama bu kitaba hastayım arkadaş...

10- Rihanna


 
Şimdi listenin diğer isimlerine bakınca ne alaka der gibi olduğunuzu görüyorum ama bu kıza hayranım hatta cidden hastayım...

İlk andan aklıma gelen on şey bu ama aslında düşündükçe buluyorum sürekli...Tabi ki en başta ATATÜRK var...Ama bu daha popüler bir liste olsun diye yazdım...Yoksa Ata sevdam bambaşkadır bilen bilir....

Yorumlar

Handan dedi ki…
Michael jackson'un yeri ayrıdır.

Metin, Ali, Feyyaz zamanalarında her Allah'ın günü BJK tesislerinin önünden geçerdik. FB ye tezahürat yaparken dövülmediysek kız olduğumuz içindir. Ali ileydi sanırım bizim okuldan bir kız çıkıyordu, arada kantinde rastlardık:-)

Livaneli şarkılarını da yine okulda gitarla çaldırır söylerdik. Leman Sam da güzel söyler bak şimdi.

Yılmaz Özdil benim düşüncelerimi yazıyor sanki.

Şafak Pavey'e hayran olmamak elde değil.

Ve Nazım ...Özdemir Asaf. Can Yücel. Cahit Sıtkı. Orhan Veli.

Halil Cibran var şimdi aklıma gelen bir de, her sözüne hayran olduğum.

Marliyn Monroe' bayılırım bir de.

Tamam durdum:-)
Sevda ÜNLÜ dedi ki…
Handan aslında listeye seni de eklemem lazımmış:=)
canım yorumun için teşekkür ederim....
Necla Solen dedi ki…
Bu yazıyı okuyunca yaşlandığımı hissettim, ne kadar eskilere götürdün ne kadar ortak paydamız var....