GÖZDE KANSU

                                 

Arkadaş bu kadınların kılı tüyü memesi orası burası ne kadar dert oldu erkek milletine...
Aklı malum bölgelerinden başka yerde çalışmayan erkeklerin dayatmaları yüzünden bu gencecik kız işinden gücünden oldu...
Ayrıca bir insanın sizinle aynı paralelde düşünmesini, inanmasını, zevk sahibi olmasını nasıl beklersiniz?Herkesin kendi yaşam tarzı olamaz mı?Sen sevmedin diye belki benim sevdiğim bir şeyi neden yok ediyorsunuz ve size bu hakkı kim veriyor....


Foto:Hürriyet Gazetesi

Yorumlar

TanurAyshA dedi ki…
ben de ilk başta senin ibi düşünüyodum kadını mağdur ettiler diyodum da,twitterda adını bi arattım cidden performansına dair çok olumsuz yorum yapılmış yarışma günü,cidden bu sebep işten çıkarılmasına neden olmuş olabilir belki de?
haaaa bakanın o mevzulara burnunu sokması yine lüzumsuz yine saçma o ayrı...
Sevda ÜNLÜ dedi ki…
performans kötüdür doğrudur ama buna devlet karışmaz ki...
sırrakalem dedi ki…
ipin ucunu kaçırdılar iyice...
ben kimseyi türban takıyorsun diye yargılamıyorsam dekolteyide yargılamamam gerekir... sözüm ona demokrasiiii... bunlar demokrasiyi hep ban hep banaya çevirdiler...
Nilufer dedi ki…
Aynen katılıyorum. Devlet ne kıyafete ne performansa karışamaz, karışmamalı...