FİLM / BLACK

Uzun zamandır merak ettiğim bir filmi sonunda izledim.

  • Black, 2005 Hint yapımı film. Sanjay Leela Bhansali yönetmen. Film iki saat sürüyor.Baştan sona çok keyif aldığımı söyleyemem pek çok sahne gereksiz uzatılmış, abartılmış geldi bana.
    Ama bir çok sahnede de gözyaşlarıma hakim olamadım.
    Arada kaldım.Hikaye çok güzel.Bilmediğimiz bir dünyayı anlatma çabasında.Fakat ben yönetmen olsam daha sıcak daha yoğun verirdim duyguyu.
    Hint sinemasının en önemli sanatçılarından Amitabh Bachchan başrolde.Hem kör hem sağır hem dilsiz bir kıza hayatı öğretmeye çalışan bir öğretmen rolünde.Kesinlikle çok başarılı. Kör kızı oynayan Rani Mukerji etkileyic olmaya etkileyici ama sanki olmamış gibi.Bilemedim.












  • Aynı filmin Uğur Yücel ve Beren Saat'li versiyonu Benim Dünyam biliyorsunuz bu yıl çekildi.Onu da izlemek istiyorum.Ne kadar farklı ne kadar benzer görmek istiyorum. İyi seyirler...



  • Yorumlar

    tokideki ses dedi ki…
    filmi izlemedim ama merak ettim bende en yakın zamanda izlemek istiyorum...
    sevgiler:)