DÜNYA ASLINDA GÜZEL BİR YER

Bu sabahta her sabah gibi güne müzik ve gazete haberleri ile başladım. Türkiye'nin büyük gazetelerini bir bir gözden geçirirken onca haber arasında kalbimi yakalayan sıcacık iyiliksever bir haber buldum. Ve sizlerle paylaşmak istedim.
                                          6 yaşındaki çocuk, hasta arkadaşı için kitap yazdı

Yukarda resimleri olan bu kuzucuklardan birisi hasta. Tedavi için yardıma ihtiyacı var. Hastalığı sebebiyle anaokuluna gidemiyor. Onu çok seven arkadaşı annesine ve öğretmenine arkadaşını sorduğunda onun hasta olduğunu ve okula gelemeyeceğini söylüyorlar.
Ufaklık annesine arkadaşı için birşeyler yapmak istediğini söylüyor.Annesi de kapının önünde tezgah açıp limonata satmasını söylüyor.Ama bizim ufaklığın aklına yatmıyor bu fikir.Oturuyor ve arkadaşı için kitap yazıyor.Kitabın adı ÇİKOLATA...
Sosyal medya üzerinden tanıtımı yapılan ve satışa çıkan kitaptan bizim ufaklık tam 400.000 dolar kazanmış ve bütün parayı arkadaşının tedavisi için bağışlamış.
Bu arada ilgilenenler için web sayfası burada TIK TIK...

Dediğim gibi dünya aslında güzel bir yer içinde çocuklar varsa eğer....

Yorumlar

Handan dedi ki…
Arada böyle şeyleri görmek insanın içine su serpiyor. Teşekkürler, ne iyi geldi bu bana.
Necla Solen dedi ki…
Çok güzel....
Zeugma dedi ki…
Duymamışım ben bu haberi.
Ne harika bir çocukmuş o!
Ne kadar güzel bir şey gerçekleşmiş!

Önce Türkiye'de gerçekleşti zannettim, tıklayınca öğrendim.

Teşekkürler Sevda...
Sevgiler...

Hülya Kutlubay dedi ki…
Bazen iyi haberler duymak insana nasıl güzel geliyor, keşke her gün aldığımız haberler bu kadar güzel olsa, paylaşım için teşekkürler sevgiler :)
sezer eser perker dedi ki…
Sıcacık bir hikaye... Ne güzel...