OKUMA ODASI

                           

Hafta sonu iki kitap okudum.
İlki Senden Önce Ben...mutlaka duymuşsunuzdur bu aralar en çok bahsedilen en çok okunan kitap...Hikaye bana çok tanıdık geldi hatta ilk sayfalarda kitabın aşağıda afişini koyduğum can Dostum filminden araklanmış olduğunu düşündüm...Neden?
Çünkü hikaye aynı...bir engelli adam ve ona bakıcılık yapmak için tutulan asi bir bakıcı...film ile kitap arasında ki temel fark kitapta bir kadın ve bir erkek hikayesi anlatılıyorken filmde iki erkek anlatılıyordu...
Ancak bakıcıların temel özellikleri aynı...
Bunlara rağmen kitabın filmden ayrıldığı noktalarda yok değil...Kadın erkek ilişkisi olunca içinde aşk ve tutku olan bir kitap olmuş...Okudukça sonunu merak etmekten alıkoyamıyorsunuz kendinizi tavsiye ederim okunabilir...


Okuduğum ikinci kitap Debiee Maccomber serisine ait bir kitap olan Sevginin Son Dileği...
Ölmek için gün sayan bir kadının ölümü ardından kocasına ideal eş olacağını düşündüğü kişilerin listesini bırakmasıyla başlıyor macera...adam önce kabullenemese de üç kadınlada tanışıyor ve birisine aşık oluyor...çerez kitaplardan birisi...okurken sizi yormuyor...Çok kitap gibi değil sanki bir pembe dizi izliyormuşsun gibi his yaratıyor aslında ama seveni çok..denenebilir...

Yorumlar

Nilgün Komar dedi ki…
senden önce beni merak ediyordum.. fırsat bulursam okuyacağım