OKUMA ODASI

Bloğumu takip edenler bilirler ki kitap okumayı çok severim.Elime geçen her fırsatta okuyacak bir şeyler bulur ve onu yutar gibi okurum.

En son okuduklarım aslında çerez kitaplar.Debbie Macomber'in Küçük Mucizeler Dükkanı serisinin devamı niteliğinde olan kitaplar.
İlki
Bu kitap seriden ayrı bir hikaye ama yazarın tarzı gereği sanki aynıymış gibi bir his uyandırıyor.Bir çırpıda okunacak akıcı bir hikaye...
İkincisi Mucizeler Dükkanına Dönüş...Yazar yeneiden Bolsom Sokağına dönüyor.Yeni hayatlar yeni hikayeler sunuyor sizlere.Sıkılmadan okunabilecek insanı zorlamayacak bir kitap daha...

Son kitabım ise büyük bir merakla beklediğim Dönüş.Gizli Anların Yolcusu ve Bora'nın Kitabı serisinin diğer bir ağızdan anlatılışı...Diğer kitapları zaten bir nefeste okumuş ve çok beğendiğimi söylemiştim.Dönüş henüz elime geçti ve büyük bir hevesle kapağını açmak üzereyim.


Şimdiden sizlere sevgiler ve bol kitap okunası günler diliyorum...

Yorumlar

TanurAyshA dedi ki…
Mucizeler Dükkanı tarzındaki çıtır çerez kitapları okumayı çok istiyorum biraz kafa boşaltmak için,ama bir türlü ısınamadım bu türlere, tıpkı chick-lit serilerde olduğu gibi :)
bloguma ve çekilişime beklerim ;)
http://bizimkiz.blogspot.com/
Donus u bende merak ediyorum ilk firsatta okuyacagim...