:) ÇOCUKLARIN MACERALARI

Size oğullarımın başından geçen ve benim sonradan katıla katıla güldüğüm bir anıyı paylaşmak istiyorum.
Apartmanımızın tuvaletleri koku yapıyordu.Yöneticimiz vidanjör çağırdı.Vidanjör geldi hemen kapının önünde ki kanalizasyon giderinin kapağını açtı ve etrafa yaydığı kokular eşliğinde çalışmaya başladı.
O sırada benim iki oğlan merakla adamların ne iş yaptığını anlamaya çalışıyorlar.(ilk kez gördüler çünkü)
Baktılar baktılar anlamadılar.Benim büyük oğlan gitti yanlarına ve,

                                             

-"amca siz burada ne iş yapıyorsunuz?" dedi.
-"kanalizasyon tıkanmış onu açıyoruz" dedi amca doğulu şivesiyle...
-"ben de bakabilir miyim?" dedi oğlum
ve amca
-"boka merak olur mu oğlum git işine" dedi....

Yorumlar

öznur dedi ki…
:)))) doğru söze ne denir...
Blogumdaki çekiliş için yorum bırakmışsın tek şartım olan çekilişimi blogumnda paylaşır tekrar yorum kısmına linkiyle beraber yazarsan seni listeme eklicem... çok teşekkürler
Utku Çiler dedi ki…
Bu iyiymiş :)
Utku Çiler dedi ki…
Bu iyimiş :)