FİLM / KIRIK ÇEMBER


Yönetmen Felix Van Groeningen'i daha önce hiç duymadım...İnternette dolanırken rastgele buldum The Broken Cirde Breakdown (Kırık Çember) filmini...
İlk dikkatimi çeken çocukları lösemi olan bir çiftin başından geçenleri anlatıyor olmasıydı...(Allah korusun o günleri bir daha göstermesin) biz de ilk çocuğumuzda bir yıl lösemi şüphesi ile tıp fakültesini su yolu yapmıştık...Filmi izlerken en çok çocuklarının başına gelenler, anne ve babanın hissettiği duygular bana tanıdık geldi...İzlerken ağladım da ağladım...
Film 2012 Belçika yapımı.Başrollerde Geert Van Rampelberg ve Johan Heldenbergh oynuyorlar ve bence hakkını fazlasıyla vermişler...


Filmin konusuna gelince ilk görüşte aşk, evlilik, planlanmamış bir hamilelik, lösemi ve sonrası...Kesinlikle ama kesinlikle izlemelisiniz.












Yorumlar

Gulsah Elpe dedi ki…
Avrupa sinemasını seven biri olarak bu filmi hemen izlicem tavsiyenle. Yorumlarımı yazarım izleyince.