FİLM / DEĞİŞ TOKUŞ

Bugün bir film izledim...2008 yapımı olan bir Fransız yapımı...
Hayatından bezmiş bir annenin isyan etmesi ve eşi ile bir yıllığına tüm yaşantılarını değiş tokuş etmelerini anlatıyor. Arianne ve Hugo birlikte yeni bir maceraya atılıyorlar...



Filmin adı Değiş Tokuş...Arianne evde çocukları, köpeği ve işleri arasında bocalarken eşine artık rolleri değiştirme vaktinin geldiğini söyledi ve macera başladı...


Arianne eşinin şirketinde yeni ve bilmediği bir iş dünyasına girdi....İlk başlarda korksa da başarılı oldu...Hugo'da evde daha önce vakit ayıramadığı çocuklarına vakit ayırmaya başladı, evde bir kadının yapması gereken işleri yapmaya başladı.Bir süre sonra ikisi de yeni hayatlarına fazlasıyla alıştılar.
Ve her anne gibi Arianne'de bir süre sonra çocuklarını çok özlediğini fark ederek eski hayatını özlemeye başladı.Bu sefer de eskiye dönmek için çaba sarfetmeye başladılar.


Ben filmi çok sevdim.Gerçekten izlemenizi tavsiye ederim. İnternette bulmak mümkün...





Yorumlar

Kibritci Kız dedi ki…
sık kullanılanlara ekledim :)
Sevda ÜNLÜ dedi ki…
seveceksin:=)
Necla Solen dedi ki…
Ama izleyemiyorum ki?