FIRINDA KUZU GERDAN


                                   
Size süper bir tarif daha benden...
İnsan oruç tutmaya başlayınca derdi zoru yemek yemek oluyor ya bende her akşam denemeler yapıyorum kendimce....
Mesela dün kuzu gerdan aldım bizim marketten.
Gerdanları sudan geçirdim düdüklü tencereme attım.Tuz,karabiber ve biraz sarımsak ile haşlamaya bıraktım...
Haşlandıktan sonra fırın torbasına aldım etleri..yanına elma patates dilimleri ekledim.Tekrar baharatladım ve fırına girmek üzere borcama yerleştirdim.
Borcamın açıkta kalan kısımlarına bütün yeşil biberler ve dörde bölünmüş domatesler ilave ettim.Ve tabi ki etin suyunda da ekledim fırın torbasının içindekilere.
Fırında 180 derecede kızarıncaya kadar pişirdim.
Tam da iftar vaktinde bulgur pilavı, turşu eşliğinde sunumumu yaptım...
                       
En çok eşim sever diye tahmin ettiğim yemeği çocuklarımda bayılarak yediler...
Tarif benden denemesi sizden..
Hadi afiyet olsun...


Not:Ben yemeğimi yaptım ama fotoğraflamayı unutmuştum.O yüzden internette biraz dolandım ve en beğendiğim resmi neselisesler.blogspot.com adresinde buldum...Umarım kendisi için de sorun olmaz...

Yorumlar

bahar006 dedi ki…
Harika, ellerine sağlık:)Geleneksel "iftara ne yapsam" derdimiz başladığına göre, tarifleri toplamakta fayda var, hayırlı ramazanlar:)
off sevda canım çekti şimdi benim...
Sevda ÜNLÜ dedi ki…
durmadan siyaset ya da şiir gibi entel dantel işlerle uğraşan ben sanırım Ramazan ayı boyunca sadece yemek yazacağım..çünkü kafam sadece buna çalışıyor:)
Çiçeklendim dedi ki…
Harika gözüküyor :)