SEBEBİ VAR


Arkadaşlığımızın bir sebebi var.
Sen beni anladın, tanıdın, gözlerimin içinde ki beni okuyabildin,
ve ben, seni sevdim. Tanımaya çalıştıkça, gözlerine baktıkça daha çok hemde.
Kimsenin sende görmediklerini gördüm ben.
Suskunluğunun aslında en sesli yanın olduğunu ben dışında kaç kişi bildi?
Susmuşsan eğer, anlatacakların var demekti ve be sen susarken seni dinlemeyi öğrenmiştim.
Hayır!
Arkadaşlığımızın bir sebebi var.
Şimdi bana "artık görüşemeyiz" diyemezsin.
Hakkın yok.
Böyle gidermiş gibi yapıp GİDEMEZSİN!!!
                                                                        Sevda/Yalova/Şubat 2012


Yorumlar

okşan dedi ki…
zorla tutamazsın beni:::)))
Sevda dedi ki…
tutarım uleeen...ben istersem öyle olur..o kadar...
(fena horozlandım dimi=))
Necla Şölen dedi ki…
Tabi ki arkadaşlığımızın bir sebebi var, sen konuştukça ben sustum,dinledim. Ben konuştukça sen sustun dinledin.
okşan dedi ki…
olgunluk yaşımdayım:))gün bana gebe,bense yeni arkadaşlıklara::))desem de inanma,yüreğim kaldırmıyor yeniden yeniden birilerini tanımayı,o yüzden temeli sağlam dostluklarım ve dostlarımla yaşamaya devam,yani seninleyim okşan:)))
Sevda dedi ki…
tabi ki var.yürek düştü senden yana.cansın sen...