GÜZEL YURDUMUN GÜZEL İNSANLARI-1

Okuduğum, gördüğüm herşey bana ilham veriyor. Blog sayfamda neler yazmalıyım,neler yazmamalıyım diye düşünüp dururken bugün okuduğum bir gazete haberi sonrasında, en sevdiğim varlık olan YURDUM İNSANI'ndan  bahsetmem gerektiğini anladım.
Trabzon'da Samsun Opera'nın sergileyeceği "Bir Tenor Aranıyor" isimli oyunun tanıtımı için afişler şehrin pek çok yerine asılmış.Afişleri gören 12 yurdum insanı bunun iş ilanı olduğunu düşünerek verilen adrese giderek iş başvurusu yapmış...
"Tenor nedir bilmem ama ne iş olsa yaparım" diyerek hem de.

Önce güldüm.Sonra bizi bu hallere düşürenler utansın. diye geçirdim içimden.İş,ekmek umuduyla insanların nasıl algılarının bir noktaya kilitlendiğini fark ettim.
Güzel yurdumun güzel insanları sizi seviyorum...

Yorumlar

Necla Şölen dedi ki…
Ama normal olay Trabzon'da geçmiş:=)))
Sevda dedi ki…
Yani:))
ümmüabdullah dedi ki…
geldim :) böylesi güzel bloglarla buluşturn blogger annelerine teşekkürler... sevgiler..:)
yazını zevkle ve hiç şaşırmadan okudum sevda hanım::)
blogger anneyim bekliyorum
Sevda dedi ki…
hoş geldin:) geliyorum hemen...
Havva dedi ki…
Çok çok çok doğru tespit...Evlatlarının sadece karnını doyurabilmeyi isteyen kaçç kişi var kimbilir...Allah hepsinin yardımcısı olsun..
Sevda dedi ki…
Kesinlikle haklısın.
BeyazKitaplık dedi ki…
ben de az önce haberlerde izledim aynı haberi. bloğunuzda yer vermeniz hoşuma gitti ve konuyu bağlarken insanların işsizlik problemine değinmeniz ve bunu burada dile getirmeniz takdire şayan. bu haberi gülerek okuyanlara da bir ders veriyor bence.
Sevda dedi ki…
Teşekkürler Beyaz Kitaplık.
Duyarlı olmaya özen gösteriyorum.
Farkedilmek ayrıca güzel.
Sabah,facebook ta ben de okudum..garip ama gerçek trajikomik denmez de ne denir:)
Sevda dedi ki…
iş umudu...trajikomik budur...
Ne kadar doğru bir tespitte bulunmuşsun sevgili Sevda..Memleketimizde ailesine azıcık aş götürmek için ne iş olsa yaparım diyenler o kadar çokki..Bu yazıda bunu kanıtlıyor..İnsanlarımız tek bir şeye odaklı malesefki?İşsizler ordusu,özellikle işsiz gençler ordusu çığ gibi büyüyor yazıkki?paylaşım için çok teşekkürler...
Sevda dedi ki…
rica ederim...dikkatimi çekti paylaştım...