DERİN MEVZU

   
     Şimdi internet denen bu meret sayesinde her türlü bilgiye ulaşıyor, gazete okuyabiliyor, merak ettiğin her türlü şeyi anında bir tıkla görebiliyorsun ve işin en garibi kendini yayınlayabiliyorsun...
    Mesela şu anda ben klavyenin başına oturmuşum,iyi kötü bir şeyler yazıyorum,beş bilemedin on dakka sonra yazı sizlerin  ekranında.  Bizim yaptığımız iş yani blog yazmak en masumane en keyifli tarafında bu işlerin.İnsanlar kendi vücutlarını,özellerini çekiyorlar ve bunu büyük bir yetenekmiş gibi sergiliyorlar.
    Aklı olan herkes bilir ki çıplak (yok yok bu çok hafif kaldı) çırılçıplak halde bir çizgi karakter bile koysan nete, tıklanma rekoru kırarsın.Mesela benim yazdığım bu eleştirisel yazı bile tıklanma sayısında hit olacaktır,çünkü içinde hz.google'a en çok sorulan kelimeler var.(uyanıklığında böylesi)
    Neyse mevzumuza dönelim,malumunuz artık bir pampişimiz, iki tane süzme cicişimiz, sonra elinde saksıyla poz veren şarkıcımız var.Ve açlık, parasızlık ve tabiki doyumsuzluk internet et pazarını yarattı.
Anlamakta zorlanmıyorum da bunun sonu nereye gidecek onu merak ediyorum ben.Şimdi bu hatunların gösterecek bir yeri kalmadığında neyi yayınlamaya başlayacaklar...(Iyy sonumuz hayrola)...İyiki blog dünyasına dalmadılar...Düşünsenize pampişimizin moda blogu yazdığını...

1.GÜN
Merhaba Pampiş'lerim...
Bilin bakalım bugün ne giydim?
HİÇ BİR ŞEY
:=))

2.GÜN
Merhaba Pampişler
Bugün ne giydim?
AYY GENE HİÇ BİR ŞEY
:=))

Kesin modada çığır açardı...
Blogerlar birleşin...blog sayfamıza bulaştırmayın papmpiş,ciciş...onlar twitte kalsın...buralar da bize....

NOT:yazi için uygun resim ararken yazdığım isimlerin görselleri pekte blog sayfama uygun değillerdi.Bende benzerini buldum...hemde bloguma dokunma ile birlikte:=))

Yorumlar

Necla Şölen dedi ki…
HArikasın tatlım... Bırak da onlar orada kalsın biz burada....
Hürrem dedi ki…
ha ha ha:=)) çok iyi yaaa