7 Şubat 2018 Çarşamba

50. DOĞUM GÜNÜ PASTASI


Size bu postumda eşimin 50. doğum günü için hazırladığım pastadan bahsedecektim ama bizim ufaklık ( Mehmetcan) rol çalmış...

3 Şubat eşimin doğum günü. Bu sene 50. yaşını kutladık. Arkadaşlarımız ve ailemizle birlikte güzel bir akşam geçirdik. Hep beraber babamızın yarım asırı devirişini kutladık.

Bu doğum gününde pastaneden pasta almayalım evde kendimiz yapalım istedim. Hem özel olsun hem de yenebilir olsun diye. Çünkü alınmış pastaların kremalarında beni rahatsız eden bir şey var. Bitiremiyoruz o pastaları. Günlerce evde sürünüyor sonrada çöpe gidiyor. Ve çöpe gidecek pastaya bir dünya para ödeniyor maalesef.

Marketten pastaban aldım. Sade olanından. Nescafe ile ıslattım. Araya bol muz ve ev yapımı klasik pasta kreması sürdüm. Üzerini kapatarak bol krema ile kapladım. Niyetim çilek yada böğürtlen ile süslemekti. Mahalle marketimize gittim ama ne çilek ne de böğürtlen vardı. Ne yapayım nasıl yapayım derken o en sevdiğim Eti Pufları gördüm. Pastanın etrafını pufladım :)  Üzerine de klasik pasta süslerinden doldurdum. 

Valla tadı harika olmuştu :))

1 yorum:

  1. Görüntüsü kadar lezzeti için de çok emek harcandığı belli. Amacınada ulaştığına kesinlikle eminim. Ertürk Hocamada sağlıklı, huzurlu, mutlu daha nice yaşlar diliyorum.

    YanıtlaSil