13 Kasım 2017 Pazartesi

BU ARALAR BEN

Yine bir "Bu Aralar Ben" postu ile karşınızdayım :))
Biliyorum büyük merakla son bir aydır neler yaptığımı merak ediyorsunuz...Panik yok..Tek tek anlatacağım :) ( megaloman oldum ya ben )

BU ARALAR EN ÇOK KORKTUĞUM OLAY:

                     fake hesap ile ilgili görsel sonucu

Sanki bir popstar ya da Türkiye'de büyük bir kitlesi olan biriymişim gibi benim instagram hesabımı kopyalamışlar. Resmimi almışlar, arkadaşlarıma arkadaşlık yollamışlar, DM atmışlar. Allahtan bir tarzım var da kime yazdıysa olmamış. Çünkü beni tanıyan herkes bilir ki ben sıradan iletişim kurmam. Genelde herkesin bir lakabı vardır bende ve çoğunlukla kendi taktığım isimlerle konuşurum arkadaşlarımla.

Ancak bu olay şöyle bir durumu farketmeme sebep oldu. Kendimizi gerçekten fazla önemsiyoruz. Resimlerimiz, hayatlarımız kimin umurunda ki aslında . Paylaşıp beğenilmeyi bekliyoruz. Kendimizi, çocuklarımızı, ailemizi her şeyimizi paylaşıp duruyoruz. Artık sosyal medya hesaplarımda kendi resimlerim yok. Daha temkinliyim. Başka yolu yok...

BU ARALAR EN ÇOK DİNLEDİĞİM ALBÜM:

erol evgin altın düetler ile ilgili görsel sonucu

Büyük bir keyifle dinliyorum valla. Bütün şarkılar harika. Hepinize tavsiye ederim.

Bir de Müslüm Gürses'in Nilüfer diye bir şarkısı var. Ona takıldım kaldım. Gerçekten efsane olmuş. Bi bakın bakalım.

BU ARALAR OKUDUĞUM KİTAP:

                                         FELSEFENİN 14 ile ilgili görsel sonucu

Felsefe seviyorsanız harika bir başlangıç kitabı olabilir. Oldukça espirili bir dille felsefenin önemli kuramcılarını ve onların kuramlarını anlatıyor. Çaktırmadan çok şey öğreniyor insan.

İZLEDİĞİM SON FİLM:

                                          İlgili resim

Abi çok güldüm...Öyle çok güldüm ki anlatamam. Sanırım ben gerçekten bir İbo hayranıyım. Adamın espirilerine çok gülüyorum. Hepinize tavsiye ederim. İnternete düşsün, televizyonda yayınlansın diye beklemeyin. Gidin güle güle izleyin.


1 yorum:

  1. Yol Arkadaşım filmini bende merak ediyorum Gülmeye pek ihtiyacımız var toplumca.Bu filmler daha çok olsa keşke. Sosyal medya hesaplarını çalma çok yaygınlaştı.Çok fena,geçmiş olsun. Erol Evgin in Altın Düetleri benimde favorimdir.Gençliğinde de severdim hala zevkle dinliyorum şarkılarını.

    YanıtlaSil