9 Ekim 2017 Pazartesi

BU ARALAR BEN

Sanırım benim blog sayfam için bu aralar ben paylaşımları klasik olacak.
Sizlerle son dönemde sevdiğim, izlediğim, okuduğum,güldüğüm şeyleri paylaşmak hoşuma gidiyor.

BU ARALAR DİNLEDİĞİM ALBÜM:

                           MANUŞ BABA ile ilgili görsel sonucu

Resmin üzerine tıklarsanız youtube üzerinden bu muhteşem adamın muhteşem sesine ve albümüne ulaşabilirsiniz. Şimdiye kadar adını sıkça duyup dinlememiş olmam ise büyük bir kayıp. Artık bir başucu müzisyenidir kendisi.


BU ARALAR OKUDUĞUM KİTAP:

                                  evlilik oyunu sinan akyüz ile ilgili görsel sonucu

Arkadaşıma bana bir kitap ver kafamı yormadan eğlenerek okuyabileyim dedim. O da Sinan Akyüz'ün bu kitabını verdi bana. Eğlenceli mi? Sevdim mi? Sanırım hayır. Sanki otursam beş dakikada bunun gibi bir hikayeyi kaleme alabilirmişim gibi bir his uyandırdı bende. Ama sonuçta Sinan Akyüz. Tamamen tercih sizde araştırın internette belki siz seversiniz.


BU ARALAR EN SEVDİĞİM FİLM:

                                KÜÇÜK ESNAF ile ilgili görsel sonucu

Geçen hafta Tv8'de yayınlandığını görünce takılıp kaldık filme. Daha önce bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine izlemiştim bu filmi ama demek ki tamda kafa yormamışım o zaman. Evde sessiz sakin, elimizde kahve, üzerimizde battaniye eşiliğinde ailece izleyince oldukça güldürdü bizi. İbrahim Büyükak'ın yarattığı Berhüü :)) tiplemesi bizi çok güldürdü. Bazı sahnelerde yüksek sesle kahkaha bile attık :))

BU ARALAR GİTTİĞİM GEZDİĞİM YER:

                            İlgili resim

Hafta sonu Bursa'daydım. Hava berbattı. Hem yağmur hem de soğuk olunca kendimizi yeni açılan Suryapı Marka AVM'de bulduk. Devasa büyüklükteki AVM herkese hitap ediyor. Elbette biz hastası olduğumuz Decathlon Mağzasına girmeden duramadık. Sporla ilgileniyorsanız mutlaka ve mutlaka gezmelisiniz. İçeride bambaşka bir dünya sizi bekliyor. Bu mağazada en sevdiğim şey ise her her spor branşı için ayrı bir bölüm bulunması. Her şeyin içinde aradığınızı bulmak için boğuşmanıza gerek olmuyor. Mesela basketbolla ilgili bir şeye ihtiyacınız varsa o bölüme gidiyorsunuz ayakkabıdan formaya her şeyi o alanda bulabiliyorsunuz. Şiddetle tavsiye ederim.


BU ARALAR İLGİMİ ÇEKEN ŞEYLER:

               .

Uzun kış gecelerinde eşe dosta ev hediyesi Atatürk portresi işleyeceğim. Bitince sizlerle paylaşırım.

Sevgiyle kalın...




5 yorum:

  1. Ben de Dechatlon'u seviyorum, spor yapasım geliyor dolaşırken. Atatürk portresi çok güzel fikir, bayıldım :)

    YanıtlaSil
  2. Bu yazılarını benim gibi herkes beğeniyordur. Bu bölüme devam et bence de 😉

    YanıtlaSil
  3. Atapark AVM nereye açılmış ki? Bursa'da yaşıyorum hiç duymadım. :)

    YanıtlaSil
  4. decathlonu gezmeyi seviyorum ama hiç bir şey satın almadım henüz =) manuş baba da favorilerimdendir =) sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Recep bey zaten Atapark değilmiş Sur Yapı Marka AVM imiş :)

    YanıtlaSil